Jak dzielić się treścią z użytkownikami mediów społecznościowych?

Platformy umożliwiające transmisję na żywo mogą być bardzo dobrym pomysłem na reklamę firmy.

Dobrym przykładem jest Facebook Live, gdzie możemy dzielić się z użytkownikami różnego rodzaju od treściami, jest to usługa darmowa, w ten sposób trafiamy do wszystkich osób skupionych wokół grupy, danej strony Facebook. Zaletą jest możliwość wysłania powiadomienia, określenie godziny, o której rozpocznie się materiał wideo.

Jak dzielić się treścią z użytkownikami mediów społecznościowych?

Transmisja na żywo w Facebook Live jako narzędzie marketingowe

Na początku powinniśmy określić ramy czasowe, długość trwania materiału. Nie powinien być on zbyt długi, warto także uwzględnić czas na odpowiedzi na pytania pojawiające się na czacie. Dodatkowo czat możemy również wykorzystać na publikowanie informacji szczegółowych, technicznych czy też linków prowadzących do naszej strony sprzedażowej. Przed transmisją warto sprawdzić nasze łącze, sygnał wi-fi, podłączenie do internetu, działanie kamery oraz mikrofonu, możemy w tym celu skorzystać z narzędzi, takich jak speed test, który sprawdzi naszą bieżącą prędkość przesyłu danych. Dobrym pomysłem jest korzystanie z dodatkowej kamery oraz mikrofonu, nie zawsze sprzęt, w który standardowo wyposażony jest laptop, oferuje jakość wideo.

Zaletą mediów społecznościowych, narzędzia Facebook Live, jest możliwość strumieniowania wideo również na smartfony oraz tablety, jest to platforma odpowiednio zoptymalizowana. Dzięki temu dostajemy za darmo narzędzie, które będzie świetnym sposobem na zdobywanie klientów. Może być to przykładowo dobry pomysł w przypadku kiedy wprowadzamy na rynek nowy produkt, zaczynamy oferować w naszym sklepie internetowym nowe towary, transmisja wideo będzie także możliwością poinformowania o promocji, rabatach. Warto także zwrócić uwagę na różne usługi dodatkowe oferowane przez agencję reklamy, takie jak dodatkowi widzowie w transmisji, którzy mogą pozytywnie wpłynąć na zwiększenie odbioru. Użytkownik widząc transmisję z dużą ilością oglądających, może bardziej zainteresować się naszym treściami.

Z pewnością warto skorzystać z możliwości darmowej reklamy, jaką daje nam facebook transmisja na żywo to możliwość informowania użytkowników zainteresowanych określoną tematyką o ważnych wydarzeniach w życiu firmy, może być to także skuteczne narzędzie poszukiwania pracowników. Facebook Live to także narzędzie pasjonatów, graczy komputerowych, którzy w ten sposób udostępniają ekran gry innym osobom, przy okazji mogą także na tym zarabiać dzięki narzędziom udostępnianym przez Facebook.